Ευρωπαϊκά Προγράμματα ERASMUS+

Σημαντική διάκριση και τιμή αποτελεί για το σχολείο μας, η έγκριση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+, που αφορούν συμπράξεις σχολικών μονάδων και ανταλλαγή καλών πρακτικών ανάμεσα σε μαθητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό. Oι εμπειρίες που αποκομίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι ερχόμενοι σε επαφή και συνεργασία με μαθητές και καθηγητές άλλων χωρών είναι ανεκτίμητες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+

Από τις 27/3/2022 έως τις 2/4/2022 πραγματοποιήθηκε η τέταρτη συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ με θέμα Diverse Teaching Methods Based on Student’s Learning Styles 2019-IT02-KA229-062195 στην Κωνσταντινούπολη.

 Στην κινητικότητα συμμετείχαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Ρουμανία, οι οποίοι εργάστηκαν για το πρόγραμμα και είχαν και την ευκαιρία να επισκεφθούν τα σημαντικότερα μνημεία της Πόλης, όπως την Αγιά Σοφιά, το Τοπ Καπί, το Ντολμά Μπαχτσέ, την πλατεία Ταξίμ και την Κλειστή αγορά. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η επίσκεψή μας στο Δημαρχείο και η συνάντηση μας με τον Κυβερνήτη της περιοχής του Σανκακτεπέ κ. A.Karakaya, όπου μπορέσαμε να συζητήσουμε θέματα σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων της χώρας.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς Μ.Παππά και Ε.Γεωργάκη και από τους μαθητές και τις μαθήτριες: Β. Γκουρμπαλιώτη, Σ. Μπατάλα, Ι. Βασιλοπούλου. Α. Λαδοπούλου και Η. Λιώνη. Η διεξαγωγή του προγράμματος ενθουσίασε τους συμμετέχοντες, οι οποίοι αποκόμισαν αξέχαστες εμπειρίες.

Ανυπομονούμε για την 5η και τελευταία συνάντηση του προγράμματός μας στη Ρουμανία, η οποία θα σημάνει και τη λήξη αυτής της τόσο όμορφης και εποικοδομητικής συνεργασίας.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Γέφυρα D.Luis I

Τα μνημεία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς προστατευόμενα από την UNESCO είναι το θέμα του ERASMUS+ project  που συμμετέχει το 3ο ΓΕΛ Κορωπίου ως εταιρικό σχολείο από το 2019. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκε η 5η διακρατική συνάντηση στο Arcos de Valdevez της Πορτογαλίας το διάστημα 20 ως 25 Μαρτίου. Εκτός από το ελληνικό και το πορτογαλικό σχολείο συμμετείχαν σχολεία από τη Ρουμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Τσεχία. Παράλληλα με τη διεξαγωγή του προγράμματος δόθηκε η δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να επισκεφτούν την πόλη της Braga και του Oporto, όπου είδαν από κοντά μνημεία προστατευόμενα από την Unesco, όπως τη Γέφυρα D.Luis I, το σιδηροδρομικό σταθμό Sao Bento, την ιστορική Ribeira, την εκκλησία Bom Jesus do Monte. To ελληνικό σχολείο εκπροσώπησαν οι μαθητές Άγ. Σιδηρουργός, Γ. Παπαγεωργίου, Αν. Δημητρακοπούλου, Ρ. Φραγκάκη και οι εκπαιδευτικοί Κ. Γώγου και Φ. Χατζή. Το κλίμα συνεργασίας ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετικό και τα αποτελέσματα της συνάντησης εντυπωσιακά. Ιδιαίτερα συγκίνησε το βίντεο που είχαν προετοιμάσει και παρουσίασαν οι Έλληνες μαθητές για τα μνημεία της Unesco που βρίσκονται στην Ουκρανία και κινδυνεύουν να καταστραφούν από τον πόλεμο.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΛΙΣΑΒΩΝΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ

Την τρίτη συνάντηση στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ στην Λισαβόνα με θέμα Diverse Teaching Methods Based on Student’s Learning Styles 2019-IT02-KA229-062195  πραγματοποίησε αποστολή του σχολείου μας από τις 6/2 έως τις 11/2/2022.

 Στην κινητικότητα αυτή συμμετείχαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Τουρκία και τη Ρουμανία, οι οποίοι  

  • εργάστηκαν για τη διερεύνηση νέων τρόπων διδασκαλίας  και μάθησης με τη χρήση πρωτοποριακών εκπαιδευτικών μεθόδων.
  • παρακολούθησαν παρουσιάσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υποδοχής, τη διοίκηση της σχολικής μονάδας και τη χρήση των τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
  • πραγματοποίησαν επισκέψεις στα εμβληματικότερα μνημεία της πορτογαλικής πρωτεύουσας.
  • συνεργάστηκαν με τους εταίρους μας σε θέματα εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής φύσεως.

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς Μ.Παππά και Γ. Αποστολάκη και από τους μαθητές και τις μαθήτριες: Α. Χειμώνα, Α. Τσικρίκα, Ε. Καλαμπάκα. Ν. Παντελοπούλου, Χ.Ζανάι και Κ. Χρυσοβιτσιώτη. Τόσο η  θερμή φιλοξενία όσο και οι δεξιότητες και οι εμπειρίες που αποκόμισαν ενθουσίασαν όλους τους συμμετέχοντες!

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ 5 ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Στα πλαίσια του σχεδίου Erasmus+ “Natural andCultural Heritage: Tools for Social Inclusion”  το 3ο ΓΕΛ Κορωπίου υποδέχτηκε μαθητές και εκπαιδευτικούς από τα εταιρικά σχολεία της Πορτογαλίας, Ισπανίας, Τσεχίας, Ιταλίας και Ρουμανίας.

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας, που πραγματοποιήθηκε από τις 31 Iανουαρίου έως και τις 4 Φεβρουαρίου, δόθηκε η δυνατότητα στους/στις συμμετέχοντες να:

  • Γνωρίσουν μνημεία πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς όλων των χωρών των εταιρικών σχολείων μέσω της δημιουργίας ενός διαδραστικού χάρτη.
  • Συμμετάσχουν σε παιδαγωγικές δραστηριότητες δημιουργίας μασκών των αρχαίου ελληνικού θεάτρου.
  • Γνωρίσουν την μαστίχα, προστατευόμενο στοιχείο άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, και να τη γευτούν δημιουργώντας γλυκά με μαστίχα.
  • Επισκεφτούν το ιστορικό κέντρο της Αθήνας και τους Δελφούς, μνημεία προστατευόμενα από την UNESCO.
  • Καλλιεργήσουν τις γλωσσικές και επικοινωνιακές δεξιότητές τους.
  • Γνωρίσουν τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική φιλοξενία.
  • Καλλιεργήσουν τον ψηφιακό γραμματισμό τους.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΣΚΙ ΣΕΧΙΡ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Τα Ανθρώπινα Δικαιώματα ήταν το θέμα του ERASMUS+ project  που πραγματοποιήθηκε στο Εσκί Σεχίρ της Τουρκίας το διάστημα 29 Νοεμβρίου με 3 Δεκεμβρίου 2021 με τη συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ Κορωπίου και σχολείων από την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Τουρκία. Παράλληλα με τη διεξαγωγή του προγράμματος δόθηκε η δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να επισκεφτούν το Κοινοβούλιο, το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, διάφορα αξιοθέατα της χώρας φιλοξενίας, ενώ έγιναν δεκτοί και από τον Κυβερνήτη της περιοχής, με τον οποίο συζήτησαν ζητήματα σχετικά με το βασικό θέμα του project. To ελληνικό σχολείο εκπροσώπησαν οι μαθητές Κ. Ζέκος, Ν. Παρλιάρος, Κ. Κάλη και οι εκπαιδευτικοί Κ. Γώγου και Χ. Βασιλείου. Τα παραγόμενα αποτελέσματα ήταν αξιόλογα και το κλίμα συνεργασίας ανάμεσα στους συμμετέχοντες εξαιρετικό, όπως αποτυπώνεται και στο περιοδικό μας.https://madmagz.com/magazine/1965691

ΤΟ 3ο ΓΕΛ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Στο μικρό αλλά φιλόξενο χώρο του 3ου ΓΕΛ Κορωπίου πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 15-19 Νοεμβρίου 2021 η δεύτερη συνάντηση μαθητών και καθηγητών από 5 ευρωπαϊκές χώρες στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Diverse Teaching Methods Based on Students’ Learning Styles” 2019-1-IT02-KA229-062195_3. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας μαθητές και μαθήτριες από Πορτογαλία, Ιταλία, Τουρκία, Ρουμανία και Ελλάδα εργάστηκαν ομαδικά πάνω στο θέμα της ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ παράλληλα κατασκεύασαν κότινους και μετάλλια! Εκτός από τα workshops είχαν τη ευκαιρία να επισκεφτούν την Ακρόπολη και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας, το Σούνιο, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ πραγματοποίησαν και μια ολοήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Οι εντυπώσεις όλων των συμμετεχόντων ήταν εξαιρετικές και το ραντεβού μας δόθηκε στην τρίτη συνάντηση που θα υλοποιηθεί στην Πορτογαλία τον Φεβρουάριο, για τη συνέχεια των εργασιών μας.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 3ου ΓΕΛ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ERASMUS+ ΣΤΗ ΓΡΑΝΑΔΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Με ιδιαίτερη χαρά ξεκίνησαν και πάλι οι κινητικότητες ERASMUS+ για το 3ο ΓΕΛ Κορωπίου. Αντιπροσωπεία των μαθητών του σχολείου μας αποτελούμενη από τους Βίβιαν Κορφιάτη, Γιώτα Μπαλή, Φάνη Μπαρμπαρόσο και Άρη Κωνσταντινίδη με συνοδούς τις καθηγήτριες-υπεύθυνες του προγράμματος κ. Κάλλη Γώγου και κ. Χρύσα Βασιλείου ταξίδεψαν  το διάστημα 15 ως 29 Οκτωβρίου 2021 στη Γρανάδα της Ισπανίας, όπου συμμετείχαν στις εργασίες του προγράμματος UNESCO NATURAL AND CULTURAL HERITAGE: TOOLS FOR SOCIAL INCLUSION με συντονίστρια χώρα τη Ρουμανία και εταιρικά σχολεία από την Τσεχία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Ελλάδα και φυσικά το σχολείο IES FRANCISCO AYALA από την Ισπανία που φιλοξένησε τη συνάντηση. Διεξήχθησαν συζητήσεις σχετικά με την αξία της πολιτισμικής και της φυσικής μας κληρονομιάς και τους τρόπους αξιοποίησης αλλά και διατήρησής της. Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσκεψη σε τόπους προστατευόμενους από την UNESCO, όπως το επιβλητικό Alhambra και το ιστορικό κέντρο της Cordova αλλά και παρακολούθηση εργαστηρίου εκμάθησης του διάσημου ιστορικού χορού flamenco, στοιχείου άυλης πολιτισμικής κληρονομιάς. Επίσης, εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν  την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια έρευνα του Πανεπιστημίου της Cordova σχετικά με την προστασία των μνημείων αυτών. Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε το γεγονός ότι όλοι οι συμμετέχοντες έγιναν δεκτοί από τον Δήμαρχο της πόλης, καθώς και την Περιφερειάρχη της Ανδαλουσίας, οι οποίοι τους εξήγησαν τον τρόπο διοίκησης και διαχείρισης προβλημάτων και τους ξενάγησαν στους χώρους άσκησης εξουσίας.

Σχολικό Έτος 2020-2021

ENACT 2019-1-EL01-KA101-060996 – 2nd Virtual Mobility Teaching Activities

Η δεύτερη κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ ENACT 2019-1-EL01-KA101-060996 πραγματοποιήθηκε με διδασκαλίες εξ αποστάσεως από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου Κάλλη Γώγου και Χρύσα Βασιλείου στις τάξεις των συναδέλφων εκπαιδευτικών Cristina Lostorto και Giovanna Valentini του Λυκείου Bertrand Russel, στο Cles της Ιταλίας κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα. Τα θέματα που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ήταν η μπλε οικονομία και η συμβολή της στην αειφόρο ανάπτυξη, η χρήση και οι επιρροές της ελληνικής γλώσσας στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης ή δεύτερης γλώσσας, η αξιοποίηση της επισημότητας στο λόγο με σκοπό την ισότιμη αντιμετώπιση των φύλων, αλλά και ο αντίκτυπος φιλοσοφικών εννοιών και διδαγμάτων της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας στις νέες γενιές στην Ευρώπη.

Η άψογη συνεργασία με το ιταλικό εκπαιδευτικό ίδρυμα Liceo Bertrand Russel και τους υπεύθυνους του προγράμματος Pietro Callovi και Cristina Lostorto, αλλά και το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των Ιταλών μαθητών-τριών ήταν η καλύτερη ανταμοιβή για τις προσπάθειές μας να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι ψηφιακές γνώσεις που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της πρώτης κινητικότητας στο Cles τον Οκτώβριο του 2019.

Αναμένουμε με ανυπομονησία τη συνέχιση της εποικοδομητικής αυτής συνεργασίας σε επόμενα προγράμματα στα πλαίσια της υποδοχής εκπαιδευτικών από το συνεργαζόμενο σχολείο για την παρακολούθηση μαθημάτων στο σχολείο μας την επόμενη χρονιά.

ENACT 2019-1-EL01-KA101-060996 – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Εκπρόσωποι του μαθητικού δυναμικού του 3ου Γενικού Λυκείου Κορωπίου, καθώς και οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στα αντίστοιχα προγράμματα Erasmus+  ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρόσκληση του συνεργαζόμενου ιταλικού σχολείου στο Cles, Τρέντο να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες της διαδικτυακής Ευρωπαϊκής Εβδομάδας  του Liceo Bertrand Russell.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας της Παρασκευής 14 Μαϊου 2021, παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον ομιλίες Ιταλών Ευρωβουλευτών στα αγγλικά και την εισήγηση του Έλληνα Μιλτιάδη Παύλου, Γενικού Γραμματέα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα ανθρώπινα δικαιώματα, θέμα που πραγματεύεται ένα από τα προγράμματα Erasmus+ του σχολείου μας.

Η αγαστή συνεργασία με τους εταίρους μας είναι πολυδιάστατη με αποτέλεσμα οι συμμετέχοντες στα Ευρωπαϊκά Σχέδια που υλοποιούνται να έχουν τη δυνατότητα να αποκομίζουν σημαντικά οφέλη για την εκπαιδευτική, πολιτιστική και κοινωνική τους εξέλιξη.

ACCREDITATION 2021-27

ΤΟ LOGO ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Για άλλη μια φορά πρωτοπόροι! Το 3ο ΓΕΛ Κορωπίου κατόρθωσε να πάρει τη Διαπίστευση ERASMUS+ για τα έτη 2021-27, αποκορύφωμα της προσπάθειας της εκπαιδευτικής μας κοινότητας για την επίτευξη των στόχων της σχολικής ολιστικής προσέγγισης για την απόκτηση μιας ευρωπαϊκής ταυτότητας. Πυλώνες της νέας μας πορείας είναι η πράσινη ανάπτυξη, η πολυπολιτισμικότητα, η κυκλική οικονομία, οι νέες παιδαγωγικές & εκπαιδευτικές πολιτικές, ο ψηφιακός γραμματισμός.

KA229 :: HUMAN RIGHTS_Honorable, Unique, Modern, Admirable Necessary for a beautiful life; Universal RIGHTS

1η εικονική τηλεσυνάντηση- Online project opening meeting-των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα. Καθηγητές εκπρόσωποι των σχολείων από την Μεγάλη Βρετανία (που είναι η συντονίστρια χώρα του προγράμματος), την Πολωνία, την Τουρκία και την Ελλάδα συναντηθήκαμε για πρώτη φορά και συζητήσαμε τις πρώτες λεπτομέρειες για την πορεία των δραστηριοτήτων μας.

Σχολικό Έτος 2019-2020

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά για το σχολείο μας με υλοποίηση τριών νέων προγραμμάτων ERASMUS+. Τα θέματα των προγραμμάτων είναι:


1) Teaching English as a foreign Language: a Notion Adapted to the Use of Computer Technologies,
2) Diverse Teaching Methods Based On Students’ Learning Styles,
3) Natural and Cultural Hertage-tools for Social Inclusion

KA229 :: Natural and Cultural Hertage-tools for Social Inclusion

KA229 :: Diverse Teaching Methods Based On Students’ Learning Styles

H ομάδα ERASMUS του σχολείου μας στο SALEMI της Σικελίας

Δελτίο Τύπου_1η Διακρατική Δραστηριότητα. Πατήστε εδώ για το Δελτίο τύπου…


KA101:: ENACT_Τeaching English as a foreign language: a Notion Adapted to the use of Computer Technologies
1η Διακρατική Δραστηριότητα _Jobshadowingactivities

Σχολικά Έτη 2014-2016

KA229:: Use your Brain, Violence is Insane.


για το project card. Πατήστε εδώ…

ERASMUS+ PROJECT RESULTS 2014-2016
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αξιολόγησης του προγράμματος τα αποτελέσματα αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για τα αποτελέσματα πατήστε εδώ ..

H ομάδα ERASMUS στην πράσινη γραμμή στη Λευκωσία